2Gether Admin levert diensten welke vooral betrekking hebben op het verzorgen van financiële administraties, boekhouding en verdere afhandeling richting belastingdienst.
Het voeren van een gedegen financiële administratie en boekhouding naast uw werkzaamheden is voor u als ondernemer een zeer tijdrovende klus. Volgens een recent onderzoek doet 80% van de zelfstandige ondernemers (ZZP-ers) de administratie zelf en kost dat gemiddeld 80 uur per jaar terwijl dit wordt gezien als een van de lastigste taken. 2GetherAdmin verzorgt uw administratie en uw boekhouding voor u als zelfstandig ondernemer zodat u zich voor 100% kan richten op de werkzaamheden waar u goed in bent en wel plezier in hebt.
2GetherAdmin neemt u veel papierenrompslomp uit handen nemen, zoals:
- voeren financiële administratie en boekhouding
- facturering en incasso
- aangifte omzetbelasting en inkomstenbelasting
- aanvragen zelfstandigen-verklaring belastingdienst (VAR)
- verwerken statistieken en enquêtes
Uw voordelen:
- geen tijdrovende rompslomp van papierwerk
- niet tot in de nachtelijke uurtjes administreren en boekhouden
- u kunt u volledig concentreren en bekwamen op uw activiteiten
- hierdoor versterkt u uw positie
Natuurlijk leveren wij maatwerk op basis van uw persoonlijke wensen.